Informace k registraci

REGISTRACE BYLA UKONČENA!

Registrujete se za jednu ze tří (respektive čtyř) frakcí, proto si před vyplněním formuláře přečtěte stručné informace níže. S úspěšnou registrací budete přiřazeni k frakci a dostanete přístup k frakčním informacím a specifickým pravidlům.

Počty lidí ve frakci se mohou navýšit, pokud bude velká obsazenost a velký zájem z vaší strany.

Po zdárném ukončení vaší hráčské registrace vám bude zaslán e-mail s přihlašovacími údaji na stránky a s odkazem na formulář pro tvorbu postavy (ten také naleznete ve svých frakčních sekcích tohoto webu).
Po vyplnění formuláře pro tvorbu postavy vám bude nasdílen wordový dokument, ve které budete spolu s přiděleným organizátorem pokračovat v dotváření vaší postavy.

Obsazenost frakcí

Kouzelníci 6 Druidi 8
Víly 8 Učitelé 2
Havraspár 3 Zmijozel 3
Mrzimor 3 Nebelvír 3

 

FRAKCE

Kouzelníci

Kouzelníci jsou hrdou frakcí. Magii ovládají skrze hůlku a dávají to rádi najevo. Většina čarodějů žije normální život a malá kouzla používá k zjednodušení každodenních prací. Můžete se setkat s čarodějem, aniž byste ho poznali. 

Čarodějové se zpravidla dožívají vyššího věku než obyčejní lidé a díky jejich přirozené náklonnosti k magii je lze najít na místech, kde mohou studovat a tvořit. Knihovny, studovny, lazarety… Ti nejambicioznější se nachází na dvorech králů a vládců, kde nejsou omezeni zdroji nebo nenávistnou společností. Mocnější čarodějové, kteří neměli to štěstí, aby se stali královskými dvořany, se většinou izolují nebo shlukují do skupin na tajných místech, kde mohou provádět své pokusy, aniž by byli označeni za rouhače, šílence nebo hůř. Někdy jsou taková místa objevena a ze strachu zničena obyvateli okolních vesnic. Čarodějové, pokud mají to štěstí a přežijí, se nejradši stěhují daleko od těchto míst, občas i za hranice národů, a hledají nová útočiště a skupiny. Po válce s Římem jsou na Britských ostrovech řady kouzelníků řádně prořídlé. Pokud kouzelník potká Římana, nevěstí to pro něj nic dobrého - jsou to nepřátelé na život a na smrt.

Bez centrálního vedení. Ještě se neodlišují od běžných obyvatel Britských ostrovů. Posledním sjednotitelem kouzelníků a nečarodějů byla královna - čarodějka Rowena Ravenclaw. Nyní mají velké slovo dva učedníci Zakladatelů: Linda Meredith Stone a Mordag Gráinne Morningstar.

Být čarodějem je dvousečnou zbraní. Některé národy magií pohrdají a vyhýbají se jí. V takových kulturách je na čaroděje pohlíženo s opovržením a jsou často vylučováni ze společnosti. Národy, které tak činí, jsou většinou považovány za vyspělé a prosperující, dávají tím najevo, že pro mágy není ve světě místo. 

Naopak národy méně vyspělé vidí kouzelníky a kouzelné bytosti jako součást světa a chovají se k nim proto s úctou. Stávají se ústředními postavami jejich příběhů a někdy i života. Příkladem budiž druidové, kteří zcela opustili život v civilizaci a žijí v souladu s mocí země, někdy i v blízkosti dryád nebo jiných mocných bytostí. S kouzelnou mocí se musí jeden narodit. K čarování využívají hůlku jako „hromosvod“, aby svou magii lépe ovládli a usměrnili. Bez hůlky umí kouzlit pouze velice mocní a nadaní jedinci.

Škola na Achdarrochu

Jelikož víme, že mnozí z vás mají svět Harryho Pottera velice rádi a touží si zažít studentský život v kolejním stylu, nabízíme vám možnost dojet na akci i za studenty nebo učitele. Tito hráči se nepočítají do počtu delegací, protože budou mít vlastní linku. Počítejte s tím, že jako studenti budete mít velmi komplikované napojení na hlavní linku, ba vám v tom dokonce může být bráněno.

Vaše hra se bude primárně zaměřovat na řešení hradních záležitostí, plnění domácích úkolů a studia, prožívání vašich osobních linek a starání se o delegace, které vaše škola hostí.
Od učitelů čekáme cca čtvrtinové fungování jako CP.

Místa jsou prozatím značně omezena. Pokud bude velký zájem o místa v delegacích, tak počty školního osazenstva budeme navyšovat.

INSPIROMAT

REGISTROVANÍ ČARODĚJOVÉ: Terrenc, Veru, Kamča, Lokotka, Galena, Šeras

REGISTOROVANÍ STUDENTI: Pospi, Dya, Grace, Lia, Holland, Evička, Anthea, Omnes, Slavík, Mery, Teta, Rawenir

REGISTROVANÍ UČITELÉ: Keke, Dyrim


Druidi

Druidi jsou napojení na přírodu a dávné síly Země. Své – na pohled magické – schopnosti čerpají z jejího uctívání a rituálů. Dokáží tedy „kouzlit“ pouze pokud jsou v harmonii s okolní přírodou. Každý z druidů provádí rituály specifické pro kmen či Kruh, ze kterého pochází. Jedno mají ale společné; všichni uznávají posvátnost některých magických stvoření a rostlin, jako je například javor, mandragora, jmelí nebo třeba jednorožec nebo salamandr.

Druidi jsou vysoce postavenými jedinci britonské společnosti, zastávají funkci kněžích, věštců, soudců, básníků, léčitelů a učenců. Po dobytí Britských ostrovů Římany docházelo – a místy i nadále dochází – k jejich perzekuci římskými posádkami. Nemají centralizovanou správu.

Nejvyšší správní jednotkou je druidí sněm, tzv. Rada Zelenolistých, který se schází vždy při letním a zimním slunovratu. Tam zasedají stařešinové jednotlivých druidích Kruhů a rokují o dění na ostrovech a o silách, které znají jen oni. Pod Druidím sněmem stojí druidí Kruhy, pod než spadají druidi z jednotlivých oblastí Britských ostrovů. Kruhy se scházejí při každém novoluní a probírají lokální situaci, řeší neúrodu, spory apod. Každému kruhu předsedá jeden výše zmíněný stařešina.Vědomosti a schopnosti druidů jim dávají právo stát nad všemi členy společnosti, tedy i nad vojenskými veliteli a politickými představiteli. Těší se takové vážnosti, že ve válkách mezi keltskými kmeny mohli vejít na bitevní pole a zastavit boj.

Být jedním s přírodou a zachování rovnováhy jak v ní, tak v magii. Každý život má stejnou hodnotu bez ohledu na to, komu patří a je třeba s ním tak nakládat.

Druidi svou moc manifestují různě. Obecně jsou nadanými léčiteli a poradí si téměř se vším, co je spojeno s přírodou. Dokáží rozeznat téměř každou rostlinu, kterou jim ukážete. Jsou také schopní v manipulaci s magií jako energií, jelikož se snaží o její rovnovážné přelévání mezi florou, faunou a člověkem.

INSPIROMAT

REGISTROVANÍ DRUIDOVÉ: Jambo, Janča, Kocourek, Kovalski, Darian, Luk, Aurum Ignis, Kitfell


Víly

(Víly jsou mužského i ženského pohlaví)

Víly jsou eterální bytosti mimo čas. Jejich inteligence sahá přes pochopení lidí i čarodějů, ale jejich pochopení je… Zmatené. Všechno chápou skrze magii a technologický pokrok jim protéká skrz prsty. Jsou zvídaví a zajímají se o všechno, co by mohlo být spojeno s magíí. Objevovaly se v průběhu času na různých místech. Jako víly jsou známy hlavně v Evropě. Rády se baví s kouzelníky o magii, jejich pojetí kouzel a artefaktech. Čas od času se vmísí mezi obyvatelstvo, předstírající lidi, aby se mohli učit i obyčejným zvykům. Smrtelný život je pro ně fascinující. 

Jsou podřízeny čtyřem královnám. Každá královna má svůj dvůr a svoje poddané. I když se řídí rozhodnutím čtyř královen, každý dvůr  má svoje přání a plány.

Víly jsou ve většině případů odstřižení od lidí. Místa kde se  objevují jsou spojená s magií - Očarované hvozdy, kouzelná údolí… Lidé se  od těchto míst drží dál, díky zahalovací magii. Jejich kontakt se omezuje na čaroděje, druidy a magická stvoření. Hlavním zájmem je koncentrace magie.

Víly jsou poznamenány magií, kterou jsou obklopeni. Každý národ má svůj názor na magii a rituály, které používají. Tyto odlišnosti ve filozofii se podepisují i na fyzickém vzhledu. Dryády spojené s přírodou země mají zelenou kůži a obrůstají rostlinami, Nymfy naopak souzní s vodou a mořským životem - jejich kůže je modrá s šupinami nebo korály. Mezi víly patří Dryády, Nymfy, Nyie - víly větru, a Trpaslíci. 

Pro Víly je magie přirozená a všudypřítomná. Ke kouzlení jim stačí tak málo jako je lusknutí prstu nebo soustředěný pohled. Samy oplívají magickou aurou jako další magické stvoření, ke ktrerým sice nepatří, ale mají s nimi sliný vztah. 

INSPIROMAT

REGISTROVANÉ VÍLY: Walter, Kazma, Rosie, Fünke, Dorian, Rhiannon, Zorka, Mottl


Webové stránky zdarma

Nepřihlášený